کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

شما میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در وبلاگ ما ممبر واقعی و رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۹ فروردين ۰۳، ۰۱:۰۳ - محسن
    سلام
  • ۰
  • ۰

لیست کانالهای تلگرام را اگر دوس دارید ببینید فقط از طریق سایت http://canal-telegram.ir/  میشه مشاهده کرد. در این سایت لیست کانالهای تلگرام  برای آسودگی شما گذاشته شده و سعی شده است تا کامل باشد.


اما همه ما با تلگرام و دیگر اپلیکیشن های اجتماعی آشنا هستیم و میدانیم که این الیکیشن تلگرام محبوبیتش از دیگر اپلیکیشن ها بیشتر هست و خیلی ها سعی میکنند از تلگرام استفاده کنند.
اما کانال تلگرام باعث شده تا محبوبیت تلگرام بیش از بیش شود و خیلی ها دوس دارند در تلگرام عضو شوند، خوب دوستان شما دارید لیست کانالهای تلگرام رو مشاهده میکند و اگر بیش از بیش توجه کنید که خیلی خوب است.
در یکی از روزهای سرد زمستانی که به مسافرت رفته بودیدم، خیلی هوا سردبود و ما نمیدانستیم برای مقابله با سرما باید چکار کرد، مابه این موضوع و تلگرام فکر میکردیم و دوست داشتیم تا ببینیم تلگرام در این زمینه چه میگوید.
من لیست کانالهای تلگرام را داشتم و به آن مراجعه کردم و یک کانال تلگرام بود که در مورد مقابله با سرما صحبت میکرد و بیشتر مطالب کانال آن در اینخصوص بود و ما تصمیم گرفتیم از همین طریق به نتیجه برسیم.
اینجا بود که به پدرم گفت آیا با توجه به این کانال تلگرام امکان مبارزه با سرما هست و فکر ما در این محوطه بود و خیلی ها به روشنی لیست کانالهای تلگرام را داشتند که حسن به علی همین حرف ها را زد.
حسن در این هنگام از من خواست نا کانال تلگرام که برایم فرستاده رو بود را برایش تائید کنم و من  را برایش کردم که هم این کار کردم.
  • ۹۶/۰۵/۱۳
  • کانال تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی