کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

شما میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در وبلاگ ما ممبر واقعی و رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

در این مطلب آموزشی قصد داریم تا شما رو با تبلیغات در تلگرام و آموزش تبلیغات در تلگرام آشنا کنم، دوستان شبکه اجتماعی تلگرام بزرگترین شبکه اجتماعی حال حاضر ایران هست و شاید تا پایان هم رقیبی پیدا نکند، امکانات تلگرام از جمله کانال تلگرام و گروه تلگرام و سرعت و سادگی و همچنین مهمترین ویژگی آن یعنی تعداد عضو زیاد آن موجب شده تا تلگرام بهترین شبکه جهت تبلیغ باشد.

خیلی از کارشناسان عنوان میکنند که شاید در آینده ای نه چندان دور خیلی از تبلیغ دهنده ها تبلیغ خود را از تبلیغات تلویزیونی به تبلیغات در تلگرام عوض کنند، که البته تا کنون نیز خیلی از شرکت های بزرگ تجاری تلگرام را برگزیده اند، اما شاید برای خیلی ها نحوه تبلیغ در تلگرام جای سوال باشد، پس با آموزش تبلیغات در تلگرام با ما همراه باشید.

در ابتدای پیدایش تلگرام، نرم افزارهای زیادی برای تبلیغات در تلگرام ایجاد شدند که در ادامه و با توجه به روز شدن تلگرام اینگونه نرم افزار ها کارائی خود را از دست دادند، بعضی ازافراد هم سعی میکرند تا یا ایجاد یک دفترچه تلفن از همه شماره های دارای شبکه تلگرام، تبلیغات خود را از طریق تلگرام ارسال کنند که با توجه آپدیت تلگرام دیگر اینکار امکان پذیر نیست و در صورت ارسال چند پیام مشابه شما از طرف تلگرام اسپم میشوید.

اما اگر قیمت تبلیغات در تلگرام برای شما مهم هست و و به دنبال تبلیغ در کانال تلگرم رایگان هستید من به شما سایت http://canal-telegram.ir/ رو پیشنهاد میکنم، در این سایت کانال های تلگرام زیادی به ثبت رسیده و شما میتوانید تبلیغات انبوه در تلگرام را با همین کانال ها انجام دهید.

برای این کار کافی هست وارد سایت یاد شده بشید و روی یکی از کانال های تلگرام سایت بشید و از قسمت تماس با مدیر تبلیغ خودتون رو برای کانال تلگرام مد نظر بفرستید، البته این سایت دارای دسته بندی خاصی هست که شما میتوانید با توجه به نوع تبلیغ و کسب و کار خودتون نیز مشتری مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خیلی از کانال های تلگرام که در این سایت به ثبت رسیده اند حاضرند تا تبلیغ شما را به صورت رایگان در کانال خود قرار دهند، در پایان میتوانید با مشاهده فیلم آموزشی زیر با تبلیغات در تلگرام بهتر آشنا بشید.

واقعا برای هر کسب و کاری تبلیغات در تلگرام لازمه. فقط باید یک آدم حسابگر حواسش به تبلیغات باشه و خوب مدیریت کنه این کار رو

عزیز یک مقاله راجع به یک اتفاق تبلیغاتی جدید نوشته م که خوشحال میشم اگر بخونیدش و نظرتون رو راجع بهش برام بنویسید. و سوالی دارید هم مطرح کنید. لطفا اگر جنبه ای وجود دارد که به آن پرداخته نشده است آن را برایم مطرح کنید.
با تشکر

منبع: تبلیغ کانال تلگرام

  • ۹۶/۰۵/۲۹
  • کانال تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی