کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

شما میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در وبلاگ ما ممبر واقعی و رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۹ فروردين ۰۳، ۰۱:۰۳ - محسن
    سلام
  • ۰
  • ۰

در اینجا میخواهیم روش های افزایش ممبر کانال تلگرام را برای شما بیان کنیم، این روش های تجربه شخصی بنده است و امیدوارم که به شما جهت افزایش ممبر کانال تلگرام کمک کنه.

تبلیغ کانال تلگرام

اولین روشی که متاسفانه خیلی ها از آن بی خبرند و از آن استفاده نمیکنند، تبلیغ کانال تلگرام هست که این روش میتواند با ایجاد یک وبلاگ و یا تبلیغ کانال تلگرام در یک سایت مرتبط باتلگرام صورت بگیرد.

دوستان، کانالهای تلگرام که جهت افزایش ممبر کانال تلگرام خود از این روش استفاده کرده اند توانسته اند هزاران ممبر را فقط از این طریق به دست بیاورند،

به عنوان مثال اگر شما یک کانال ورزشی دارید میتوانید یک وبلاگ با عنوان کانال ورزشی درست کنید و لینک کانال خود را در وبلاگ قرار دهید و هر هفته با یک مطلب ساده وبلاگ را بروزرسانی کنید، مطمئن باشید که میتوانید ممبرهای زیادی را از همین طریق جذب کنید.

یا اگر حال و حوصله ساخت وبلاگ ندارید میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خود در یک سایت مرتبط با تلگرام ( بعنوان مثال سایت : http://canal-telegram.ir/) کانال خودتان را تبلیغ کنید.

اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که این روش چگونه میتواند به افزایش ممبر کانال تلگرام شما کمک کند؟

در ج.اب این سوال باید بگویم، برخلاف ذهنیت خیلی از افراد، کاربران تلگرام زیادی هستند که سعی میکنند کانال تلگرام خود را از طریق سرچ در گوگل پیدا کنند و شما در صورتی که کانال تلگرام خود را به ثبت رسانده باشید، کاربران تلگرام از طریق جستجو در گوگل لینک کانال شما را پیدا و در آن عضو خواهند شد.

من سهم این روش را 70 درصد میدانم.

تبادل لینک کانال تلگرام

یکی دیگر از روشهای افزایش ممبر کانال تلگرام تبادل لینک کانال تلگرام هست، شما برای اینکار میتوانید کانال های تلگرام که ممبر آنها با ممبر کانال شما برابری میکند، و موضوع کانال آنها با شما یکی هست، اینکار را انجام دهید.

البته تبادل لینک کانا تلگرام با کانال های تلگرام که دارای ممبر زیادی هستند هم خیلی عالی هست، ولی معمولا اینگونه کانال های تلگرام حاضر به تبادل لینک نیستن و فقط اینکار را در ازای دریافت مبلغی انجام میدهند که اگر حاضر به هزینه کردن هستید میتوانید از این روش استفاده کنید.

انتشار مطلب در گروهای تلگرام

یکی دیگر از روشهای افزایش ممبر کانال تلگرام انتشار مطلب در گروههای تلگرام هست، البته باید مطالبی که انتشار میدهید منحصر به فرد و جالب باشند تا افراد جهت عضویت در کانال تلگرام شما ترغیب شوند.

البته شاید شما عضو گروه تلگرام نباشید و یا اینکه گروههای شما کم جمعیت باشند، ولی نگران این موضوع نباشید، در حال حاضر خیلی از گروههای لینک خود را در تلگرام انتشار داده اند و از عضویت شما استقبال میکنند.

برای اینکار کافی هست تا در اینترنت یک سرچ بزنید گروه تلگرام فلان، بعد میبینید که صدها لینک تلگرام برای شما ظاهر میشود که شما میتوانید عضو آنها شوید و ضمن گفتگو با هم گروههایی خود به انتشار مطالب کانال تلگرام خود در اینگونه گرو ها بپردازید.

ارسال لینک کانال برای کانالهای لینک کانال تلگرام

یکی دیگر از روشهای افزایش ممبر کانال تلگرام ارسال لینک کانال برای کانالهای لینک کانال تلگرام هست، بعضی از کانال های تلگرام حاضرند تا با عضویت شما در کانال تلگرامشان لینک کانال شما را رایگان در سایت خود قرار دهند.

البته بعضی از کانال ها هم مبلغی را بابت اینکار انجام میدهند که شما میتوانید از این روش هم استفاده کنید.

مسائل فنی کانال تلگرام شما

البته خود کانال تلگرام شما باید استانداردهای لازم را داشته باشد، چرا که شاید شما با روشهای افزایش ممبر کانال تلگرام یاد شده افراد را به سمت کانال خود سوق میدهید ولی ممکن هست عدم رعایت مسائل فنی کانال تلگرام شما موجب ریزش اعضا شود.

برای اینکه ریزش کانال کم شود باید یکی سری نکات را در نظر بگیرید که به صورت مختصر در زیر بیان میکنم.

  • هر روز در ساعت خاصی مطالب را ارسال کنید ( نظر من ساعت 1 شب هست)
  • از ارسال تبلیغ زیاد در کانال پرهیز کنید ( هر دو روز یک تبلیغ)
  • از تصاویر و گیف بیشتر استفاده کنید
  • موضوعات روز جامعه را از دست ندهید


  • ۹۶/۰۵/۳۱
  • کانال تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی