کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

شما میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در وبلاگ ما ممبر واقعی و رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۹ فروردين ۰۳، ۰۱:۰۳ - محسن
    سلام
  • ۰
  • ۰

لینکدونی رایگان

یکی از کانال هایی که خیلی از کاربران تلگرام  به دنبال اون هستند کانال لینکدونی رایگان هست.

در اینجا میخام به شما کانال لینکدونی رو معرفی کنم، شما با عضویت در کانال لینکدونی صاحب یک لینک دونی رایگان میشین.

لیکدونی رایگان

میتونید از طریق همین لینک دونی رایگان لینک کانال و لینک گروه تلگرام خودتون رو ارسال کنید و به این ترتیب برای کانال تلگرام و گروه تلگرام خودتون به راحتی ممبر جذب کنید.

خیلی از لینکدونی ها که در فضای اینترنت و تلگرام فعالیت میکنند بابت اینکه لینک شما رو داخل کانال خودشون قرار بدند مبلغ بالائی میگرند.

اما کانال لینکدونی رایگان همانطور که در اسمش هم هست، اینکار رو برای شما رایگان انجام میده، اما برای اینکار کافی هست که شما به مدیر تلگرام پیام بدین و لینکتون رو به مدیر کانال به نشانی https://telegram.me/earn1 پیام بدین.

البته دوستانی که اسپم هستند میتونند از طریق بخش نظرات همین سایت هم لینک خودشون رو برای ما ارسال کنند تا ما اونو تو کانال لینکدونی رایگان قرار بدیم.

اما یک مژده هم به همه شما بدم و اون این هست که ما لینک شما رو علاوه بر کانال در سایت http://canal-telegram.ir/ هم قرار مدیم.

این سایت یکی از سایت های پر بازدید در زمینه تلگرام هست و هر روز هزاران بازدید کننده از این سایت بازدید میکنند که خود این موضوع میتونه کمک خوبی برای شما باشه.

منبع: کانال لینکدونی

  • ۹۶/۰۷/۰۹
  • کانال تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی