کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

شما میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در وبلاگ ما ممبر واقعی و رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

بسیاری از ما دوست داریم گروه ها و کانال هایی که در تلگرام دسکتاپ خود داریم و عضو آنها هستیم را مخفی کنیم تا اگر کسی پشت کامپیوتر ما نشست نتواند کانال ها و گروه های ما را ببیند. ما در این مقاله آموزش مخفی کردن گروه و کانال در تلگرام دسکتاپ را برای شما آماده کرده ایم.


 حالت Workmode برای مخفی کردن کانال ها و گروه های بی صدا استفاده می شود. 


 

آموزش مخفی کردن گروه تلگرام در تلگرام دسکتاپ

یکی از ویژگی های خوب تلگرام دسکتاپ این است که اجازه می دهد شما گروه یا کانال خاصی را از دید خود و دیگران مخفی کنید. برای انجام این کار باید در ابتدا گروه یا کانال مورد نظر را بی صدا یا Mute کنید. برای بی صدا کردن یک گروه یا کانال باید وارد کانال مربوطه شده و در پایین صفحه گزینه Mute را بزنید. هم اکنون هر پیام جدید در این کانال یا گروه قرار داده شود، هیچ اعلانی به شما داده نمی شود. حال وارد Settings تلگرام خود شوید و به محض وارد شدن به تنظیمات تلگرام ، با کیبورد کامپیوتر خود ، این عبارت را تایپ کنید : Workmode
اگر اقدام بالا را به درستی انجام داده باشید پیغام Enable Work Mode برای شما به نمایش در می آید که باید بر روی OK کلیک کنید. با انجام این کار ، تلگرام شما یک بار بسته شده و مجددا باز می شود و از این به بعد کانال ها و گروه هایی که بی صدا کرده اید را مشاهده نخواهید کرد.
همانطور که در تصویر زیر مشخص است یک گزینه به بالای لیست چت های شما اضافه شده است که با کلیک بر روی آن می توانید گروه ها را نمایش دهید و یا مخفی کنید.

 

 


خارج کردن تلگرام از حالت مخفی

برای خارج کردن تلگرام از حالت مخفی ، باید مراحل بالا را عینا تکرار کنید. یعنی وارد تنظیمات تلگرام دسکتاپ خود شوید و سریعا Workmode را تایپ کنید. با انجام این کار تلگرام شما بعد از ریست شدن و بالا آمدن به حالت اول باز می گردد.


 با نرم افزار موبوگرام می توان در گوشی خود نیز کانال ها را مخفی کرد. 


مخفی کردن کانال تلگرام به وسیله موبوگرام

علاوه بر اقدامات فوق ، با استفاده از نرم افزار غیر رسمی موبوگرام نیز می توان کانال ها ، گروه ها و چت های خاصی را مخفی کرد که در یک مقاله مجزا به آن خواهیم پرداخت.

  • ۹۶/۰۷/۲۲
  • کانال تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی