کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

شما میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در وبلاگ ما ممبر واقعی و رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۹ فروردين ۰۳، ۰۱:۰۳ - محسن
    سلام
  • ۰
  • ۰

بازار خرید و فروش ممبر کانال تلگرام یکی از پرسودترین بازارهای حال حاضر ایران می باشد. بله تعجب نکنید ... این بازار توانسته این روزها سود سرشاری را در جیب صاحبان آن بریزد.

همانطور که میدانیم تلگرام این روزها در ایران حرف اول و آخر را میزند و کمتر کسی هست که اسم این شبکه اجتماعی را در ایران نشنیده باشد.

این روزها هر کس که بخواهد از چیزی سراغ بگیرد به کانال تلگرام آن میرود، طلا و سکه و کیف و کفش و ... هرچیز که شما فکرش را بکنید.


این موضوع باعث شده تا خیلی ها به فکر راه اندازی کانال تلگرام باشند و از این راه میخواهند تا سود خوبی به دست آورند و پول خوبی به جیب بزنند، برای همین کانال را ایجاد میکنند ولی برای ممبر آن فکری ندارند جز ممبر فیک و دروغین.

خیلی از فرشندگان ممبر به اسم ممبر واقعی این ممبر ها را به مدیران کانالهای تلگرام میفروشند و افسوس که مدیران کانال تلگرام این را نمیدانند که ممبر واقعی اصلا قابل خرید و فروش نیست.

من بارها دیده ام که خیلی از مدیران کانالها که کانال خود را جهت تبلیغ به ما میدهند این موضوع را عنوان میکنند و گله دارند که چرا این ممبرها زود کانال آنها را ترک میکنند و هیچ بازدهی و بازدیدی ندارند.

این ممبرها ربات و شماره های مجازی هستند که وجود خارجی ندارند، پس پول خود را بیخود و الکی صرف این موضوع نکنید.


  • ۹۶/۰۹/۱۸
  • کانال تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی