کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

شما میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در وبلاگ ما ممبر واقعی و رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۹ فروردين ۰۳، ۰۱:۰۳ - محسن
    سلام
  • ۰
  • ۰

خیلی از کاربران تلگرام جهت پیدا کردن لینک مورد نظر خود از کانالهای تلگرام استفاده میکنند و در این میان لینک یاب ها بهترین کانالها برای این منظور هستند.

معمولا کانال لینک یاب برای درج لینک گروه و کانال تلگرام ایجاد میشود و مدیران اینگونه کانالها لینک گروه و کانال افراد را در لینک یاب خود قرار میدهند.

اما طریقه گذاشتن لینک در لینک یاب ها به سه روش هست.

روش اول درج لینک در لینک یاب:در روش اول که به روش سین زدن معروف هست، مدیر کانال در ازای چند سین برای بنر خود حاضر میشود تا لینک کانال و گروه مشتری خود را در کانال قرار دهد و این تعداد سین به صورت توافقی هست.

روش دوم درج لینک در کانال لینک یاب: در روش دوم که به صورت تبادل لینک انجام میشود، دو مدیر کانال تلگرام در ازای درج لینک همدیگر در کانال، توافق میکنند و یکی از بهترین روش ها درج لینک محسوب میشود.

روش سوم: آخرین روش که معمولا بیشتر کانالهای لینکدونی به آن روی آورنده اند، روش پرداخت هزینه هست و خیلی از مدیران کانال لینک یاب در ازای گرفتن مبلیغی لینک شما را در کانال لینکدونی خود قرار میدهند.

  • ۹۶/۱۰/۰۳
  • کانال تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی