کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

شما میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در وبلاگ ما ممبر واقعی و رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

به گزارش مشرق، وب‌سایت «بیزینس‌اینسایدر» در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۶ در مطلبی به زندگی‌نامه «پاول دوروف» پرداخته که در بخشی از آن این چنین نوشته‌است: پاول دوروف پس از ترک دانشگاه در روسیه در سال ۲۰۰۶ به همراه برادرش «نیکولی دوروف» شبکه اجتماعی روسی‌زبان «ویکانتاکت» را طراحی کردند که ساختاری شبیه شبکه فیسبوک داشت، ساختمان اصلی «ویکونتاکت» در مرکز شهر سن‌پترزبورگ قرار داشت.


در سال ۲۰۱۱ شبکه اجتماعی «ویکانتاکت» به ابزاری برای سازماندهی تظاهرات و آشوب‌گری هوادران «الکسی ناوالنی»، مخالف سیاسی سرسخت ولادمیر پوتین، رئیس‌جمهور کنونی روسیه، تبدیل شد، به همین دلیل دولت روسیه از پاول دوروف خواست که کنترل بیشتری بر این شبکه اجتماعی داشته باشد که با پاسخ تند او مواجه شد؛ پاول دوروف همچنین متهم بود که با ماشین افسر پلیسی را زیر گرفته و فرار کرده‌است به همین دلیل نیروهای پلیس هنگامی که برای بازداشت وی به محل کارش مراجعه کردند، متوجه شدند پاول دوروف با برداشتن سرمایه‌های نقدی خود به سمت آمریکا فرار کرده‌است.


براس گزارش رویترز، ماجرا زمانی جالب می‌شود که بدانیم نرم‌افزار تلگرام وابسته به یک شرکت آمریکایی با نام «قلعه دیجیتال» است.


دیتا سنتر اصلی این شرکت نیز در شهر توک ویلا Tukwila واقع در حومه سیاتل می‌باشد و این دیتا سنتر در زمره مراکز فوق سری و امنیتی وابسته به دولت آمریکا محسوب می‌شود.

تخطی مدیران تلگرام از پروتکل خودساخته!
مدیران این شبکه اجتماعی هر چند بیشترین مخاطبان با درصد بسیار بالا را از ایران دارند بر سیاست‌های خود همواره اصرار ورزیده و نه تنها از انتقال سرورهای آن به ایران ممانعت کرده‌اند؛ بلکه در اغلب قریب به اتفاق موارد نیز حاضر به پذیرش خواسته‌های ایران برای جلوگیری از فعالیت کانال‌های مروج اعمال تروریستی و خشونت‌گرا و جلوگیری از انتشار محتوای مجرمانه طبق قانون نشده‌اند.


در کنار فعالیت آزادانه گروه‌های تلگرامیِ منتسب به انواع قاچاقچیان، اراذل و اوباش، کانال‌های وابسته به گروهک‌های تروریستی نظیر منافقین و کانال‌های انحرافی ضد دین نیز ذیل پوششی همچون گردش آزاد اطلاعات از نگاه مدیران تلگرام، در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌کنند.

کانال تلگرامی یا اتاق فرمان آشوب!؟
از نخستین ساعات شروع آشوب‌ها، تلگرام و کانال‌های معلوم‌الحال آن، علنا به اتاق جنگ آشوبگران تبدیل شدند. این کانال‌ها مستقیما فرمان آتش و کشتار مردم را می‌دادند. آن‌ها به طور ویژه دستورالعمل ساخت و استفاده از ابزار و مواد تروریستی نظیر کوکتل‌مولوتف را بر روی خروجی خود قرار می‌دادند و مردم را ترغیب به تخریب اموال عمومی و تصرف اماکن دولتی می‌کردند!
اغلب این کانال‌ها که گردانندگانشان در خارج از کشور جیره خوار و مواجب سازمان‌های جاسوسی بیگانه هستند، آشکارا مردم و نیروهای انتظامی را تهدید به کشتن می‌کردند.

  • ۹۶/۱۰/۲۱
  • کانال تلگرام

نظرات (۱)

  • مفهوم کوچینگ کسب و کار
  • Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look of your website is fantastic, as well as the content!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی