کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

شما میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در وبلاگ ما ممبر واقعی و رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

شاید شما هم هنگام سرچ یک کانال در گوگل مشاهده کرده اید که گوگل نام بعضی از کانال ها را برای شما می آورد و شما با توجه به نتایج گوگل عوض آن کانال میشوید.

ما در این مطلب میخواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه میشود ما هم کانال خود را در این نتایج بیاوریم، پس با ما باشید با این برنامه آموزشی و امیدوارم که استفاده کامل را ببرید.

ثبت رایگان کانال تلگرام در گوگل به دو صورت امکان پذیر هست، دو روش که میتواند شما را به صورت مستقیم و غیر مستقیم به هدف مورد نظرتان برساند .

روش اول ثبت رایگان کانال تلگرام در گوگل به این صورت هست که شما کانال خودتان را در سایت های مرتب با تلگرام همانند سیتی کانال و مای چلنز تبلیغ کنید.

البته این سایت و دیگر سایتها دو روش رایگان و پولی دارند و شما برای ثبت رایگان کانال تلگرام در گوگل میتوانند از روش رایگان این سایت ها استفاده کنید.

اما روش دوم سکرت هست و من در اینجا بیان نمیکنم، اما به عنوان مثال در بین کانال ها کانال لینکدونی زیاد هست ولی چرا بعضی کانالها در رتبه بهتری هستند.

شما میتواند برای دانستن این راز با ما در تماس باشید.

در پایان امیدوارم که این مقاله به شما در ثبت رایگان کانال تلگرام در گوگل کمک بسیار خوبی کرده باشه.


  • ۹۶/۱۱/۰۸
  • کانال تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی