کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

شما میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در وبلاگ ما ممبر واقعی و رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در پست اول به طور مفصل در خصوص کانال تلگرام با شما صحبت کردیم، و گفتیم که خیلی ها توانستند با کانال تلگرام کسب درآمد کنند، اما در اینجا میخواهیم در خصوص نحوه کسب درآمد از کانال تلگرام به شما صحبت کنیم.

کانال تلگرام هنگامی میتواند برای افراد سود آور باشد که دارای ممبر های زیادی باشد، البته این ممبر ها باید با جامعه هدف ما هم همخوانی داشته باشد.

یعنی اگر یک کانال با موضوع لباس ایجاد کردیم، باید ممبر هایی که عضو این کانال هستند، افرادی باشند که با موضوع پوشاک و از مشتریان پوشاک باشند.

در این صورت شما میتوانید با معرفی محصولی که جدیدا به بازار آمده، از مشتری و عضو کانال خود درخواست کنید که به فروشگاه شما بیاید و یا اینکه با خرید اینترنتی شما پوشاک را برای او ارسال میکنید.

اما چگونه میشود، این ممبرها رو جذب کرد، آیا امکان دارد یک کانال با ممبرهای زیاد از مشتریان هدف جمع آوری و جذب کرد، بله اینکار خیلی راحت هست و کار سختی نیست.

من در اینجا روشی را به شما یاد میدهم که به وسله آن تعداد زیادی ممبر برای کانال خود ایجاد کنید.

شما برای اینکه ممبر جذب کنید کافی هست که تبلیغ کانال تلگرام انجام بدید، بله تبلیغ کانال تلگرام و معرفی کانال تلگرام روشی هست که میتونید به وسیله آن تعداد زیادی ممبر برای کانال خود جذب کنید.

ولی این تبلیغ کانال تلگرام به چه صورت هست، آیا شما باید در گوچه و بازار داد بزنید، نه اینگونه نیست فقط کافی هست کانال تلگرام خودتون رو در یک سایت مرتبط با تلگرام ثبت کنید.

من به شما سایت http://canal-telegram.ir رو پیشنهاد میکنم چرا که ثبت کانال در این سایت هیچ گونه هزینه ای برای شما ندارد و شما به راحتی و بدون صرف هزینه ای میتوانید کانال تلگرام خودتون رو ثبت کنید.

فقط کافی هست از قسمت ثبت کانال تلگرام این اقدام رو انجام بدید.

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

کانال تلگرام

تلگرام حدود دو سالی هست که در ایران وارد شده و طی همین مدت کوتاه توانست تمامی رقبای قدیمی و قوی خود مانند واتساپ و وایبر و لاین و ایمو رو کنار بزند.

این نشان دهنده قدرت این اپلیکیشن جدید هست و کسی نمی تواند از این موضوع بگذرد یا به قول معروف منکر آن شود، و همگان اذعان میکنند که تلگرام در ایران بین شبکه های اجتماعی حرف اول و آخر را میزند.

اما چه چیز باعث شد تا تلگرام این حریف جوان بتواند تمامی حریف های خود را یکی پس از دیگری کنار بزند، چه امکاناتی در این اپلیکیشن هست که دیگر اپلیکیشن ها ندارند.

اگر کسی این سوال را از من بکند میگویم هیچ امکاناتی! تعجب نکنید تلگرام ویژگی خاصی در خصوص امکانات نداشت، ولی چرا یک چیز که ما ایرانیها به آم احتیاج داشتیم.

سرعت اینترنت در ایران به نوی بود که ما به سختی میتوانستیم در وایبر و واتساپ یک فایل را ارسال کنیم، یک فیلم به سختی در وایبر لود میشد و وضعیت واتساپ هم زیاد بهتتر از وایر نبود.

اما تلگرام سرعتی باور نکردنی داشت و به خوبی با سرعت اینترنت ایران همخوانی داشت، اما کانال تلگرام هم پدیده جدیدی بود که توانست بر محبوبیت تلگرام بیش از بیش بیفزاید.

بله کانال تلگرام توانست تلگرام را در ایران به اوج محبوبیت خود برساند، و دیگر در ایران هر کس گوشی هوشمندی داشت، تلگرام را هم بر آن نصب میکرد و حداقل عضو چند کانال تلگرام هم میشد.

کانال تلگرام برای خیلی ها بجز اینکه سرگرمی بود منبع کسب درآمد شد و کسب درآمد از تلگرام هم به نوبه خود کار و کاسبی خیلی ها رو به راه انداخت.

  • کانال تلگرام