کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

شما میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در وبلاگ ما ممبر واقعی و رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

۱۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۱

کانال با حال تلگرام

شاید یکی از مهمترین نکته برای کاربران تلگرام داشتن کانال با حال تلگرام باشد، و اکثر کاربران تلگرام این کانال ها را برای سرگرم کردن خود و افراد خانواده نیاز دارند.

تلگرام را همه با کانال تلگرام میشناسند و بیشتر کاربران تلگرام فقط تلگرام را برای کانال تلگرام آن نصب میکنند.

طبق بررسی و نظر سنجی به عمل آمده کانال با حال تلگرام در بین کاربران تلگرام بیشترین طرفدار را دارد و تقریبا هر کاربر تلگرام یک کانال با حال تلگرام در بین کانال های خود دارد.

اما بعد از کانال هایی که بیشتر جنبه سرگرمی دارد، کانال خبری در رده دوم کانالهای پرطرفدار تلگرام میباشد و بازم هم به جرات میتوان گفت که 90 درصد کاربران تلگرام کانال های خبری در لیست کانال های تلگرام آنها قرار دارد.

و کانالهای ورزشی در رده سوم قرار دارد، بیشتر سهم کانالهای ورزشی هم به طرفداران استقلال و پرسپولیس تعلق دارد که خوب این دو باشگاه دارای کانال های تلگرام با اعضای زیاد هستند.

و بقیه کانالها با بقیه موضوعات در بقیه رده ها قرار دارند.

اما دلیل پر طرفدار بودن کانال با حال تلگرام هم به موضوع سرگرم کردن این کانال ها بر میگردد، این کانالها موجب میشود تا افراد وقت خود را با این کانالها سپری کنند و خوب این خیلی خوب است.

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

معرفی کانال های تلگرام

در این مطلب میخاهم سایت http://canal-telegram.ir/ را که در خصوص معرفی کانال های تلگرام فعالیت میکند را به شما دوستان معرفی کند.


این یکی از تخصصی تریت سایت ها در زمینه تلگرام هست و بسیاری از کاربران تلگرام ترجیح میدهند تا از این سایت استفاده کنند.
لیست کانال های تلگرام در این سایت به ثبت رسیده است، و در همه موضوعات شما میتوانید کانال تلگرام خود را پیدا کنید.
اما شاید شما مالک تعدادی کانال تلگرام باشید که دوست دارید با معرفی کانال های تلگرام خود بتوانید ممبر چذب کنید.
در اینخصوص باید بگویم که سایت کانال تلگرام یکی از بهترین سایت ها و گزینه بسیار مناسبی جهت این مورد می باشد و ما این سایت را به شما معرفی میکنیم.
پس فرصت را از دست ندهید و با کمک سایت تلگرام میتوانید به راحتی برای کانال خود ممبر جذب کنید.
ما همیشه باید از فرصت های خود استفاده کنیم و بتوانیم با معرفی کانال های تلگرام هم کانال خود را به دیگران معرفی کنیم و هم اعضای کانال تلگرام خود را افزایش دهیم.

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

استیکر تلگرام

استیکر تلگرام

یکی دیگر ازقابلیت های تلگرام که باعث محبوبیت آن شده است استیکر تلگرام میباشد.

البته در اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز استیکر وجود داشت ولی تنوع آن ماننده تلگرام نبود،  تلگرام در زمینه ی استیکر تنوع بسیار زیادی دارد.

تلگرام  این اجازه را به شما میدهد تا خودتان استیکر درست کنید، در گروه تلگرام منتشر کنید.

البته خیلی‌ها از استیکر تلگرام کسب درآمد می‌کنند،  در این میان استیکر اسم تلگرام بیشترین محبوبیت را دارد.

خیلی از افراد در اینترنت به دنبال استیکر اسم خود هستند،  استیکر اسم تلگرام بیشترین سرچ را در اینترنت دارد.

دختران بیشتر از پسران در این زمینه سرچ می کنند، و دوست دارند استیکر اسم خود را به شکل های مختلف داشته باشند.

البته شما می‌توانید با یکسری آموزش ساده استیکر تلگرام برای خود و خانواده و چیزهایی دیگر درست کنیم.

 تلگرام رباتی دارد که به وسیله آن می توانید به راحتی استیکر درست کنید ، البته برای استفاده از این استیکر باید حتما با نرم افزارهای فتوشاپ و دیگر نرم افزارهای مرتبط روی عکس کمی کار کنید.

 

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

لیست کانال های تلگرام

آیا در خصوص اینکه بخواهید به صورت یکجا لیست کانال های تلگرام را یکجا داشته باشید فکر کرده اید؟ سایت http://canal-telegram.ir/ یکی از سایت هایی هست که لیست کانال های تلگرام را در خود دارد.

تلگرام و کانال تلگرام دو واژه هستند که در هر رو میشنوید، هیچ کس فکر نمیکرد که روزی فرا برسد که این دو واژه اینقدر اهمیت پیدا کنند، ولی آن چیزی که میبینیم این واقعیت هست.

اما باید به شما بگویم که اگر تا کنون این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب نکرده اید، حتما همین الان این کار را انجام بدین و به نظر من خودتون هم یک کانال ایجاد کنید.

لیست کانال های تلگرام که در سایت به ثبت رسیده اند، هدفشان کسب درآمد هست چرا که طبق پیش بینی ها تا یک سال آینده 80 درصد تبلیغات را تلگرام انجام خواهد داد.

من یکسری از کانال های تلگرام را میشناسم که درآمدی معادل 100 میلیون تومان از کانال خود دارند و این درآمد در بعضی از کانال های تلگرام دیگر هم مشاهده شده است.


  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

گروه تلگرام

گروه تلگرام

یکی از قابلیتهای تلگرام گروه تلگرام می باشد، که خیلی از کاربران تلگرام به آن علاقه خاصی دارند.

همه اعضای گروه تلگرام میتوانند به راحتی در گروه پیام بفرستند و به پیام های دیگران واکنش نشان داده و درباره آن اعلام نظر کنند.

البته بعد از آپدیت های جدید سایت تلگرام امکان ایجاد گروهای 10 هزار نفری که به سوپر گروهها مشهور هستند هم میسری شده است، و پیش بینی میشود در آینده نزدیک دیگر تعداد نفرات گروه محدودیت نداشته باشد.

خوب با توجه به اینکه شما میتوانید با قابلیت جدید تلگرام گروه را به شیوه بهتر مدیریت کنید و محدودیت هایی که دوست دارید در گروه اعمال کنید، پس گروه ها هم میتوانند برای صاحبان آن درآمد خوبی داشته باشند.

پس شما هم میتوانید با ایجاد گروه تلگرام و تبلیغ آن میتوانید به درآمد خوبی برسید.

اما یکی از گروه های تلگرام که خیلی مورد توجه قرار گرفته است گروه تلگرام چت می باشد، همه ما برنامه یاهو چت را به یاد داریم.

یاهو چت برنامه محبوبی بود که خیلی از کاربران اینترنت در قدیم ترجیح میدادن ساعت فقط خود را به خاطر یاهو چت در پای کامپیوتر بشینند و چت کنند.

یاهو چت با ایجاد شبکه های اجتماعی جدید عملا از دور رقابت ها خارج شد و دیگری کسی اسم آنرا هم نمیاورد.

شاید نسل جدید اصلا اسم آنرا هم نشنیده باشد و بیشتر بچه های دهه 60 با این برنامه آشنا هستند، ولی گروه تلگرام را اغلب همه میشناسند و از آن برای چت استفاده میکنند.

شما میتوانید از گروه تلگرام برای تشکیل کلاس های آنلاین هم استفاده کنید، و این یک شیوه بسیار خوب جهت پیش برد اهداف در زمینه تشکیل کلاس می باشد.

شما میتوانید با کمی فکر و تامل کاربردهای بیشتری را برای گروه تلگرام بیابید و از قسمت نظرات برای ما و دوستان خود ارسال کنید.

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

سایت تلگرام

سایت تلگرام

در این مطلب می‌خواهیم به سایت تلگرام بپردازیم، در واقع سایت تلگرام در کشور روسیه می باشد و اگر شما به دنبال سایت تلگرام در ایران هستید می توانید به سایت http://canal-telegram.ir/ مراجعه کنید.

این سایت اولین سایت تلگرام در ایران می باشد و کاربران تلگرام زیادی هر روز از این سایت دیدن می کنند.

کاربرانی که به این سایت مراجعه می‌کنند دو دسته هستند.

 دسته اول مدیران کانال های تلگرام هستند که می خواهند در واقع کانال خود را به این سایت معرفی کنند و به این روش بتوانند برای کانال خود ممبر جذب کنند.

دسته دوم کاربران تلگرام هستند که به کانالهای تلگرام علاقه دارند و دوست دارند تا با عضویت در کانالهای تلگرام خیلی از چیزها را یاد بگیرند و یا با هدف سرگرمی و یا با اهداف تجاری عضو میشوند.

اگر شما دوست عزیز مدیر کانال تلگرام هستید می توانید کانال تلگرام خود را در این سایت درج کنید و از این روش عضو و ممبر دریافت کنید.

و اگر از کاربران تلگرام هستید و به دنبال کانال های خوب تلگرام می گردید این سایت تلگرام از سایتهای است که بهترین کانال های تلگرام در آن به ثبت رسیده است و میتوانید نیازمندی خود را از بابت کانال تلگرام برطرف کنید.

امید از این سایت بهترین استفاده و لذت را ببرید موفق باشید.

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

کانال های تلگرام

کانال های تلگرام

این روزها کانال های تلگرام از تلویزیون و رادیو و روزنامه و سایر رسانه های دسته جمعی پیشی گرفته اند و افراد برای هر کاری که دارند سعی میکنند از کانال های تلگرام بهره ببرند.

اما سایت http://canal-telegram.ir/ یکی از موفقترین سایت هایی هست که در آن کانال های تلگرام زیادی به ثبت رسیده و شما میتوانید در صورت نیاز به کانال های تلگرام از این سایت استفاده کنید.

اما در اینجا یک توصیه برای صاحبان کسب و کار دارم، اگر شما دوست عزیز که این مطلب را میخوانید صاحب یک کسب و کار هستید، حتما از تلگرام جهت رونق بخشیدن به کسب و کار خود بهره ببرید، در این خصوص میتوانید از دو شیوه بهره ببرید

روش اول

میتوانید با ایجاد یک کانال تلگرام و دعوت از مشتریان خود جهت عضویت در کانالتان، با مشتریانتان از طریق کانال تلگرام در ارتباط باشید و به محض تولید یک محصول جدید و یا تخفیف یک محصول قدیمی آنرا از طریق کانال تلگرامتان اطلاع رسانی کنید.

در این شیوه شما میتوانید با اطلاع رسانی دقیق به مشتریان، ضمن کمک به مشتریان جهت خرید یک محصول مورد دلخواه در خصوص افزایش درآمد خود هم موثر واقع شوید.

ضمنا شما میتوانید هر روز مشتریان زیادی را به سمت خود بکشید، که این کار میتوانید از روش تبلیغ کانال تلگرام و ثبت کانال تلگرام در یکی از سایت های مرتبط با تلگرام انجام شود.

روش دوم

یکی دیگر از روشها که شما میتوانید به وسیله آن به کسب و کار خود رونق بدهید همین کانال های تلگرام می باشد، برای این روش کافی هست تا شما تبلیغات خود را به کانالهای تلگرام بدهید و مطمئن باشید که از طریق هم خوب جواب خواهید گرفت.

تبلیغ در خیلی از کانال های تلگرام ارزان و بعضی از مواقع رایگان هست، که خود این موضوع صرفه اقتصادی را نیز به همراه خواهد داشت.

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

ثبت کانال تلگرام

ثبت کانال تلگرام

اصولا چرا ما باید کانال تلگرام خودمان را ثبت کنیم؟ شاید این سوال خیلی از مدیران کانال های تلگرام باشه و ما در این مطلب میخاهیم به این موضوع بپردازیم.

من در همین ابتدای مطلب جواب سوال را میدهم و بعد توضیحات را در ادامه شرح خواهم داد، در یک جمله ثبت کانال تلگرام مساوی با افزایش ممبر کانال تلگرام هست.


اما در ادامه به نحوه افزایش ممبر از طریق ثبت کانال تلگرام میپردازیم، در واقع بیشتر کاربران تلگرام ترجیح میدهند تا برای پیدا کردن کانال مورد نظر خود از گوگل استفاده کنند، و گوگل بهترین موتور جستجو برای پیدا کردن هر چیزی هست.
خیلی از کانالهای تلگرام با ثبت کانال تلگرام خود توانسته اند تا ممبرهای واقعی زیادی رو جذب کنند و این ممبرها هم درآمد خوبی برای صاحبان این کانالهای تلگرام داشته اند.
در واقع شما با ثبت کانال تلگرام خود، گوگل را مجبور میکنید تا کانال تلگرام شما را به دیگران معرفی کند.
بگذارید در این خصوص یک مثال بزنم، فرض کنیم شما تازه تلگرام را بر روی گوشی خود نصب کرده اید و به دنبال یک کانال ورزشی میگردید، البته ما فرض میکنیم شما به ورزش علاقه دارید و اگر به غیر از ورزش علاقه داشته باشید همان موضوع مورد علاقه تان را سرچ خواهید کرد.
خوب بعد از سرچ کردن شما در جستجو چند کانال تلگرامی را پیدا خواهید کرد و در آن عضو خواهید شد، به این صورت در این معامله آن کانال تلگرام که ثبت شده باشد ممبر دریافت میکند و برگه برنده دست او خواهد بود.
من به شما سایت http://canal-telegram.ir/ جهت ثبت کانال تلگرام معرفی میکنم.فقط میبایست از قسمت ثبت کانال این کار را انجام دهید.

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

کانال

کانال

کمتر کسی فکر میکرد روزی فرا برسد که مردم به جای کانال تلویزیون به دنبال کانال تلگرام باشند، و اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال کانال تلگرام هستید میتوانید  لیست کانال های باحال تلگرام را در سایت http://canal-telegram.ir/ مشاهده کنید.

ا
من قبلا به خاطر دارم هنگامی که کلمه کانال را در اینترنت سرچ میکردم، به ما یکسری کانالهای تلویزیونی معرفی میشد، کانال 1 و کانال فلان و هر کانال تلویزیونی که فکرش را بکنید.
اما اکنون وضع فرق کرده است و شما با یک سرچ ساده کلمه کانال متوجه میشوید که گوگل هم به علاقه مندی ما به تلگرام پی برده است و کافی هست که شما کلمه کانال را سرچ کنید.
بله دوستان کانال تلگرام شده است محبوترین در ایران، و تلگرام همه محبوبیتش را مرقوم کانال خود هست.
البته تلگرام بجز ایران در هند هم به سرعت در حال گسترش هست، هند یکی از کشورهائی هست که خیلی از درآمدش را از همین راه تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی به دست می آورد.
خیلی از جوانان هندی هم در این حوزه کار میکنند و با توجه به قابلیت کانال جهت تبلیغات ترجیح میدهند با ایجاد کانال تلگرام تبلیغات خود را از همین تلگرام انجام دهند.
یکی دیگر از کشورها که تلگرام در آن در حال گسترش هست، کشور افغانستان می باشد، البته شاید افغانستان این گسترش را از ایران دارد، چرا که افغانی هایی که در ایران بودند و به کشورشان رفتند، این قابلیت را به هم وطنان خود تعریف کردند.


  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

بهترین کانال های تلگرام

بیشتر کاربران تلگرام دوست دارند تا با عضویت در بهترین کانال های تلگرام تمام آنچه را که از تلگرام نیاز دارند برآورده کنند، و دیگر نیازی به عضویت در بقیه کانالهای تلگرام نداشته باشند.

شما میتوانید با مراجعه به سایت http://canal-telegram.ir/ در بهترین کانال های تلگرام عضو شوید.


اما آیا تا کنون به فواید عضویت در بهترین کانال های تلگرام اندیشه اید؟ بله دوستان اگر شما در یک کانال تلگرام که در یک موضوع خاص نسبت به دیگر کانالها هم موضوع خود برتری داشته باشد عضو شوید میتوانید همه آنچه را که در آن موضوع نیاز دارید در همان کانال تلگرام بر طرف کنید.
به عنوان مثال شما به اخبار خیلی علاقه دارید و شما با عضویت در بهترین کانالهای خبری میتوانید تمام اخباری را که به نیاز دارید از این تلگرام کانال تهیه و دیگری نیازی به عضویت در دیگر کاناهای خبری و شلوغ کردن تلگرام خود از انبوهی از کانال ها نخواهید داشت.
این موضوع در دیگر مباحث مورد علاقه شما هم صدق میکند و شما در هر موضوعی که به آن علاقه دارید باید یک کانال برتر را انتخاب کنبد تا مشکلی از این بابت نداشته باشید.
من در این مورد باید برای شما یک مثال بیاورم و آن اینکه یکبار که به دیدن همکار خودم که در بیمارستان کار میکند رفته بودم، و او هم مانند همه ایرانیهای دیگر داشت تلگرام خودش را چک میکرد.
من دیدم که گوشی و تلگرام او پر شده بود از انبوهی از کانال های تلگرام و من فهمیدم که او برای برطرف کردن نیاز خود مجبور هست تا انبوهی از کانالهای تلگرام را چک کند و دلیلش هم عدم انتخاب صحیح کانال بود.
من به او بهترین کانال های تلگرام را معرفی کردم و توضیح دادم که میتواند با عضویت در آنها از حجم کانالهای تلگرام خود بکاهد.
  • کانال تلگرام