کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

شما میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در وبلاگ ما ممبر واقعی و رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۹ فروردين ۰۳، ۰۱:۰۳ - محسن
    سلام

۲۳ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بعد از بررسی آینده تلگرام طلایی در این مقاله میخواهیم به زمان عرضه بللاک چین تلگرام بپردازیم، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

قبل از بررسی زمان عرضه بلاکچین باید این موضوع رو یادآور شوم که سیستم بلاکچین یک سیستم رمز نگاری شده و غیر قابل فیلتر هست و موسس تلگرام پاول دروف بعد از فیلتر تلگرام در روسیه و ایران و بعضی دیگر کشورها این وعده را داده بود که به زودی نسخه غیر قابل فیلتر خود را ارائه کرد.

البته هدف موسس تلگرام از این موضوع ارائه ارز دیجیتالی خود تلگرام به نام گرام بود و ظاهرا موسس تلگرام قصد دارد تا از اعتبار به دست آمده از تعداد کاربرات تلگرام در دنیا به عرضه ارز دیجیتالی خود اقدام کند.

تا کنون خود موسس تلگرام زمان مشخصی را برای عرضه بلاکچین تلگرام اعلام نکرده است و از هر از گاهی افرادی با ذکر منابعی زمانی را برای عرضه این نسخه اعلام میکنند که به نظر من صحت ندارد.

البته ممکن است بعضی از مسائل که از بیان آن ر این مقاله خودداری میکنم، باعث شود تا هیچ وقت این نسخه ارائه نشود و موضوع ارائه نشدن بلاک چین تلگرام هم دور از انتظار نیست.

خیلی از کسب و کار هایی که در تلگرام مشغول به فعالیت هستند امیدوارند که به زودی نسخه بلاک چین تلگرام ارائه شود وخیالشان از بابت فیلترینگ تلگرام راخت شود.

در پایان از دوستانی که در خصوص زمان عرصه بلاکچین تلگرام اطلاعاتی در دست دارند درخواست میشود تا در بخش نظرات اعلام نمایم.

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

با فیلتر شدن تلگرام نسخه های غیر رسمی تلگرام منجمله تلگرام طلایی شروع به شکل گیری کردن و این نسخه ها بدون نیاز به فیلتر شکن وصل میشدن.

البته خیلی از مواقع خبرهایی از این طرف و آن طرف مبنی بر پایان کار این اپلیکیشن ها به گوش میرسد و کاربران نگران از وضعیت تلگرام تلگرام طلایی هستند.

تلگرام طلایی در این مدت بارها دچار مشکل شده است و کاربران برای عضویت در گروه ها و کانالها دچار خطلا شده اند، و بروزرسانی تلگرام طلایی هم نتوانسته این مشکلات را حل کند.

اخیرا پیامی از تلگرام اصلی برای کاربران پوسته های تلگرام، مخصوصا تلگرام طلایی مبنی بر نا امن بودن این نسخه ها نیز ارسال شده و همچنین معلوم نیست چه میشود.

به هر حال امیدواریم که این مشلات و نگرانی های کاربران به زودی حل شود و آینده کسب و کارهایی که در تلگرام طلایی و دیگر نسخ ها فعالیت میکنند برطرف گردد.

خوشحال میشیم نظرات خودتون رو در مورد آینده تلگرام طلایی در بخش نظرات وارد کنید،


  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال بانک لینک کانال هستین من به شما لینک یاب 8 رو معرفی میکنم، این کانال یکی از بهترین و معروفترین بانک های کانال تلگرامی هست و شما هم میتوانید لینک کانال خودتون رو در این کانال معروف به ثبت برسونید.

در این کانال لیست بهترین گروه یاب ها هم به چشم میخوره که شاید بتونه در زمینه پیدا کردن گروه مورد علاقتون بهتون کمک کنه، البته خود این کانال یک گروه یاب معروف محسبوب میشه.

لینک یاب 8 یک بانک لینک قوی هست، بیشتر لینک های تلگرامی در این بانک قدرتمند نگهداری میشه که به عنوان جامع ترین بانک کانال تلگرام هم لقب گرفته .

اما این بانک گروههای و کانالهای تلگرامی به زودی به توسعه خود ادامه خواهد داد.

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

لینک های روانشناسی برای چت با روانشناسان ایجاد شده است و در واقع گروه چت مشاوره می باشد و شما میتوایند برای چت با روانشناسان از این گروههای روانشناسی تلگرام بهره ببرید.

شما میتوانید سوالات روانشناسی خودتون رو با چت با روانشناس آنلاین تلگرام مطرح کنید و به جواب سوالات خودتون برسین، این سوالات میتونه در زمینه های مختلف روانشناسی باشه و شما با توجه به نیاز خودتون میتونید سوالات خودتون رو مطرح کنید.

مثلا لینک گروه تلگرام روانشناسی کودک در مورد روانشناسی کودک هست، و یا لینک روانشانسی بالینی و هر لینکی که شما فکرشو بکنید.

شما برای عضویت در گروه پرسش و پاسخ روانشناسی تلگرام روی عکس زیر کلیک کنید.


  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

همانطور که میدانید گروه یاب یک کانال تلگرامی است برای جستجوی گروه مورد علاقه و در گروه یاب انواع گروههای تلگرامی به اشتراک گذاشته میشه و بهترین لینکدونی تلگرام هم محسوب میشه.

گروههایی که در گروه یاب به اشتراک میزان ، اکثر گروه چت و گپ هستن، و کسانی که به چت در یک فضای سالم علاقه دارند میتونند از گروه یاب استفاده کنند.

البته بعد از گروههای چت ، شما میتونید عضو گروههای دوستیابی هم بشین و بعد هم بقیه گروههای تخصیی که همانند انجمن ها هستند و شما میتونید با داشتن یک گروهیاب به هر گروهی که دوست داشتن جوین بشین.

اما در این جا میخام لیست بهترین گروهیاب ها رو خدمت شما به اشتراک بزارم و امیدوارم که بتونید با وجود این گروه یاب ها گروه خوشگل مورد علاقه خودتون رو پیدا کنید.

1- لینک یاب 8 : این کانال برترین و بهترین گروه یاب هست و تا کنون افراد زیادی به این کانال لینک پیوستند.

2- گروه یاب تل گروه : سایت تل گروه هم از یک گروه یاب خوب بهره میبره که میتونید در اون عضو بشین.

3- گروه یاب سایت سیتی کانال : این کانال هم بدگ نیست و میتونه به شما در فرایند جستجوی لینک گروه کمک خوبی بکنه.

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

از ابتدای آمدن اپلیکیشن تلگرام در ایران کانالهای تلگرام زیادی ایجاد شده اند و خیلی از آنها در همان ابتدای کار دست از کار کشیدن و کانال خود را بستن.

اما بعضی از کانالها توانستند با تولید محتوای خوب کانال خود را حفظ کنند و تا الان نیز مشغول به فعالیت هستند که میتوان به کانال گیزمیز و کانال خبر فوری و دیگر کانال ها اشاره کرد.

اما در حال حاضر بعضی از کانالها نیز جدید فعالیت خود را آغاز کرده اند و کانال تلگرام جدید هستند و شما میتوانید برای عضویت در جدیدترین کانال های تلگرام به لینکدونی برین.

این کانال هر روز لیست بهترین و جدیدترین کانالهای تلگرامی رو در کانال خودش منتشر میکنه، کانالهایی با محتواهای مختلف که میتوان به کانال های خنده و سرگرمی و کانالهای خبری اشاره کرد

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

خیلی از دوستان در تماس با ما اعلام میکنند که چرا سین پست های کانال تلگرامی اونها کم هست و ما در ادامه یه شما توضیح خواهیم داد که چگونه سین تلگرام جمع کنیم.

اما قبل از اینکه در خصوص جمع کردن سین تلگرام با شما عزیزان صحبت کنم میخام که به دلایل پائین بودن سین پست ها بپردازیم.

پائین بودن سین پست های تلگرامی چند دلیل عمده داره که به اختصار در زیر مینویسم

1- خرید ممبر : معمولا خیلی از دوستان در ابتدای شروع کانال تلگرامی خودشون مقداری ممبر میخرن که خود این موضوع دلیل اصلی پائین اومدن بازدید پسن های تلگرامی هست.

ممبر که شما میخرین اکثرا فیک و فاقد بازدید و ویو هستند و برای همین سین پست های شما متناسب با تعداد ممبر های شما نیست ( مثلا 2000 ممبر دارید، در حالی که سین پست شما 17 هست)

2- پست ها با کیفیت پائین : اگر شما پست های خوبی رو در کانال خودتون بزارین، مطمئن باشید ممبرهای کانال شما اون پست رو برای دوستان و گروههای خود ارسال میکنند و این موضوع باعث جذب ممبر و افزایش سین پست های شما میشه.

پس دوستان سعی کنید با استفاده از روش های مناسب افزایش ممبر کانال و تولید محتوای مناسب سین تلگرام جمع کنید، در ضمن لینکدونی ما نیز میتونه به شما در این موضوع کمک کنه.

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

یکی از بهترین روش های کسب درآمد از تلگرام ایجاد یک کانال تلگرامی با یک کسب و کار مشخص است، و شما در صورت داشتن یک کانال خوب تلگرامی میتنونید به صورت میلیونی کسب درآمد داشته باشین.

اما این کانال برای اینکه بتونه شما رو پولدار کنه باید چند ویژگی خوب دیگه همه داشته باشه که در ادامه به اونها اشاره میکنم.

1- داشتن تعداد خوبی ممبر واقعی

2- جذاب بودن مطالب و محصولات

3- بروز بودن مطالب و محصولات

حالا میخوام ابتدا برم سراغ ممبر که موضوع اصلی صحبت ماست، چگونه ممبر کانال رو افزایش بدیم؟

خوب ابتدا هنگام ایجاد کانال، حتما سعی کنید از تمام ظرفیت مخاطبین خودتون استفاده کنید و سعی کنید تمامی مخاطبین رو به کانال دعوت کنید و ازشون بخواهید که کانال شما رو ترک نکنند ( تلگرام تا 200 مخاطب رو اجازه میده)

حالا باید یک مقدار ممبر فیک بخرید ( این ممبر فیک نه بازدید دارند و ریزش هم دارند ولی به نظر من برای بالا نشون دادن آمار کانال در ابتدای کار ضروری هست)

حالا نوبت این هست که باروش های واقعی ممبر واقعی جذب کنید که در ادامه به این روش های واقعی افزایش ممبر کانال اشاره خواهم کرد

1- کانال خودتون رو با کلمات کلیدی سئو کنید

شاید براتون جالب بوده باشه که چرا در نتایج گوگل بعضی از کانالهای تلگرامی در صدر نتایج وجود دارند، علت موضوع سئوی خوب لینک تلگرامی اینگونه کانالهاست.

2- کانال خودتون رو در سایت های تبلیغ کانال تلگرام تبیلغ کنید، که سایت هایی همانند تل گروه و سیتی کانال و کانال تلگرام و ... اشاره کرد.

به نظر من اگر رو همین دو روش خوب کار کنید کفایت میکنه

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

درود و هزاران دورد به بچه های خوب اسلامشهر  که به دنبال گروه تلگرامی اسلامشهر هستن، امروز با معرفی لینکدونی اسلامشهر در خدمت شما هستیم و باید این نکته رو یاد آور بشم که همه دختر پسرای اسلامشهری تو این گروه دعوت هستند و میتونند به گروه بیان.

پس حتما برای چت و گپ این لینکدونی اسلامشهر رو انتخاب کنید و مطمئن باشید که ضرر نمیکنید و با ما در این لینکدونی بمانید که ما رو خوشحال کردین.

جهت عضویت در لینکدونی اسلامشهر روی بنر زیر کلیک کنید

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

یکی خوبی های لینک یاب ایلام این است که شما به سادگی به گروههای تلگرام ایلامی دسترسی پیدا میکنید، این گروه های ایلامی بیشتر گروه چت و گپ ایلام هستند

شما با رفتن به لینکدونی ایلام میتونید.

1-به راحتی به لیست گروههای ایلام دسترسی پیدا کنید

2- با همشهریای خودتون به سادگی چت کنید

3- برای جستجوی لینک چت ایلام وقت خودتون رو هدر نمیدید.

در پایان اگر دوست دارید عضو گروههای ایلام بشین، میتونید روی لینک زیر عکس زیر کنید.


  • کانال تلگرام