کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

شما میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در وبلاگ ما ممبر واقعی و رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

دوستانی که به کانال سکس علاقه دارند میتونند در لینکدونی عضو بشن و با مراجعه به سایت http://canal-telegram.ir/ عضو کانال سک30در تلگرام بشند، فقط از قسمت کانالهای به قسمت کانال سک30در تلگرام برید و دسته مربوطه رو انتخاب کنید، یا اینکه مستقیم روی عکس زیر کلیک کنید.

روی عکس زیر کلیک کنید


متاسفانه بیشترین سرچ رو به خودش اختصاص داده است و هنگامی که در موتور جستجوی گوگل به دنبال کانال خاصی میگردیم، موتور جستجوی گوگل این نتیجه را که خیلی ها به دنبال آن بوده اند به ما نشان میدهد.
ما در این مطلب میخاهیم به این موضوع بپردازیم که چرا باید خیلی از افراد به دنبال کانال سک30در تلگرام باشند و از خوانندگان مطلب عاجزانه درخواست داریم تا نظرات خود را در این باره در همین قسمت قرار دهند.
اما یکی از دوستان من علت سرچ کانال سک30در تلگرام را اینگونه بیان میکند، که شاید جامعه مقصر باشد، و با توجه به اینکه بعضی از جوانان ما به دنبال ازدواج نمیروند سعی میکنند در اینترنت به دنبال این کلمه زشت بگردند.
یکی از دوستان من میگوید شاید افرادی به عمد کلمه کانال سک30در تلگرام رو بارها سرچ کرده اند تا گوگل این کلمه رو در صدر نتایج خود قرار دهد و این نظر هم خالی از لطف نیست.
خوب نظر شما هم در مورد اینکه گوگل کانال سک30در تلگرام رو هنگام سرچ نشان میدهد برای ما مهم هست و از شما هم میخاهیم نظر بدهید، اما در این مورد که شاید گوگل تقلب کرده باشد، من این نظر را قبول ندارم.
شما میتوانید با مراجعه به گوگل ترند تعداد جستجوس این کلمه زشت را ببینید، در ماه بیش از 100 هزار بار این کانال تلگرام سرچ میشود که واقعا جای تاسف و نگرانی دارد، و امید هست روزی برسد که دیگر شاهد این کلمه زشت نباشیم.
بازم هم از همه شما عزیزان به خاطر انتخاب این عنوان زشت برای این مطلب عذر خواهی میکنم و امیدوارم بنده رو ببخشید، ولی بر خودم لازم دونستم تا حتما در این مطلب به این موضوع بپردازم.
 متاسفانه هیچ کدام از دوستان تا کنون در این مورد هیچ گونه مطلبی ارسال نکردند و این موضوع ما رو نگران کرده و ما از شما عاجزانه درخواست داریم که نظر خودتون رو برامون ارسال کنید تا ما به تحلیل بپردازیم.
من در این مقاله مطالبی خوب گفتم ولی موندم که چرا شما نظرتون رو اعلام نمیکنید
  • ۹۶/۰۵/۱۱
  • کانال تلگرام

نظرات (۳)

سلام.بنده به هیچ عنوان به گردانندگان رسانه های بیگانه اعتماد ندارم و به هیچ عنوان بعید نمیدونم که اونا دارن به ما دروغ میگن که این نتایج حاصل کثرت سرچ ماهاست.هرچند دلیلی برای اثبات این مدعا ندارم.ولی از سخن گفتنشان پیداست که چقدر با ما دشمنی دارند.قطعا دشمنی اونا در دل بسیار بیشتره.
  • سارا احمدی احمدی دستجردی
  • ممنون از وبلاگ بسار خوبتون
    من هم با اینگونه کانالهای مستهجن به شدت مخالف هستم

    اکی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی