کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

شما میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در وبلاگ ما ممبر واقعی و رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

۱۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در اینجا میخواهیم روش های افزایش ممبر کانال تلگرام را برای شما بیان کنیم، این روش های تجربه شخصی بنده است و امیدوارم که به شما جهت افزایش ممبر کانال تلگرام کمک کنه.

تبلیغ کانال تلگرام

اولین روشی که متاسفانه خیلی ها از آن بی خبرند و از آن استفاده نمیکنند، تبلیغ کانال تلگرام هست که این روش میتواند با ایجاد یک وبلاگ و یا تبلیغ کانال تلگرام در یک سایت مرتبط باتلگرام صورت بگیرد.

دوستان، کانالهای تلگرام که جهت افزایش ممبر کانال تلگرام خود از این روش استفاده کرده اند توانسته اند هزاران ممبر را فقط از این طریق به دست بیاورند،

به عنوان مثال اگر شما یک کانال ورزشی دارید میتوانید یک وبلاگ با عنوان کانال ورزشی درست کنید و لینک کانال خود را در وبلاگ قرار دهید و هر هفته با یک مطلب ساده وبلاگ را بروزرسانی کنید، مطمئن باشید که میتوانید ممبرهای زیادی را از همین طریق جذب کنید.

یا اگر حال و حوصله ساخت وبلاگ ندارید میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خود در یک سایت مرتبط با تلگرام ( بعنوان مثال سایت : http://canal-telegram.ir/) کانال خودتان را تبلیغ کنید.

اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که این روش چگونه میتواند به افزایش ممبر کانال تلگرام شما کمک کند؟

در ج.اب این سوال باید بگویم، برخلاف ذهنیت خیلی از افراد، کاربران تلگرام زیادی هستند که سعی میکنند کانال تلگرام خود را از طریق سرچ در گوگل پیدا کنند و شما در صورتی که کانال تلگرام خود را به ثبت رسانده باشید، کاربران تلگرام از طریق جستجو در گوگل لینک کانال شما را پیدا و در آن عضو خواهند شد.

من سهم این روش را 70 درصد میدانم.

تبادل لینک کانال تلگرام

یکی دیگر از روشهای افزایش ممبر کانال تلگرام تبادل لینک کانال تلگرام هست، شما برای اینکار میتوانید کانال های تلگرام که ممبر آنها با ممبر کانال شما برابری میکند، و موضوع کانال آنها با شما یکی هست، اینکار را انجام دهید.

البته تبادل لینک کانا تلگرام با کانال های تلگرام که دارای ممبر زیادی هستند هم خیلی عالی هست، ولی معمولا اینگونه کانال های تلگرام حاضر به تبادل لینک نیستن و فقط اینکار را در ازای دریافت مبلغی انجام میدهند که اگر حاضر به هزینه کردن هستید میتوانید از این روش استفاده کنید.

انتشار مطلب در گروهای تلگرام

یکی دیگر از روشهای افزایش ممبر کانال تلگرام انتشار مطلب در گروههای تلگرام هست، البته باید مطالبی که انتشار میدهید منحصر به فرد و جالب باشند تا افراد جهت عضویت در کانال تلگرام شما ترغیب شوند.

البته شاید شما عضو گروه تلگرام نباشید و یا اینکه گروههای شما کم جمعیت باشند، ولی نگران این موضوع نباشید، در حال حاضر خیلی از گروههای لینک خود را در تلگرام انتشار داده اند و از عضویت شما استقبال میکنند.

برای اینکار کافی هست تا در اینترنت یک سرچ بزنید گروه تلگرام فلان، بعد میبینید که صدها لینک تلگرام برای شما ظاهر میشود که شما میتوانید عضو آنها شوید و ضمن گفتگو با هم گروههایی خود به انتشار مطالب کانال تلگرام خود در اینگونه گرو ها بپردازید.

ارسال لینک کانال برای کانالهای لینک کانال تلگرام

یکی دیگر از روشهای افزایش ممبر کانال تلگرام ارسال لینک کانال برای کانالهای لینک کانال تلگرام هست، بعضی از کانال های تلگرام حاضرند تا با عضویت شما در کانال تلگرامشان لینک کانال شما را رایگان در سایت خود قرار دهند.

البته بعضی از کانال ها هم مبلغی را بابت اینکار انجام میدهند که شما میتوانید از این روش هم استفاده کنید.

مسائل فنی کانال تلگرام شما

البته خود کانال تلگرام شما باید استانداردهای لازم را داشته باشد، چرا که شاید شما با روشهای افزایش ممبر کانال تلگرام یاد شده افراد را به سمت کانال خود سوق میدهید ولی ممکن هست عدم رعایت مسائل فنی کانال تلگرام شما موجب ریزش اعضا شود.

برای اینکه ریزش کانال کم شود باید یکی سری نکات را در نظر بگیرید که به صورت مختصر در زیر بیان میکنم.

  • هر روز در ساعت خاصی مطالب را ارسال کنید ( نظر من ساعت 1 شب هست)
  • از ارسال تبلیغ زیاد در کانال پرهیز کنید ( هر دو روز یک تبلیغ)
  • از تصاویر و گیف بیشتر استفاده کنید
  • موضوعات روز جامعه را از دست ندهید


  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

سایت کانال

اگر به دنبال سایت کانال هستید از سایت http://canal-telegram.ir/ دیدن کنید، این یک سایت کانال هست و شما میتونید به راحتی یک سایت کانال داشته باشید، محمد یکی از دوستان من هست که در دوره دوم دبیرستان درس میخواند و به دنبال سایت کانال هست.
او صاحب کانال تلگرامی باحالی هست که اگر دوست داشته باشید میتونید به کانال دوست من یک سری بزنید.
کانال تحصیل در اروپا به آدرس https://telegram.me/AvijeORG کانال دوست من هست و او برای کانال تلگرام خودش خیلی زحمت کشیده و از شما هم میخام حتما یک کانال تلگرام تشکیل بدین تا به نتیجه برسید.
من زیاد در خصوص سایت کانال دیگر اطلاعات ندارم و اگر شما در خصوص سایت کانال اطلاعات دارید میتونید با ما در میان بگذارید.
  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

در این مطلب آموزشی قصد داریم تا شما رو با تبلیغات در تلگرام و آموزش تبلیغات در تلگرام آشنا کنم، دوستان شبکه اجتماعی تلگرام بزرگترین شبکه اجتماعی حال حاضر ایران هست و شاید تا پایان هم رقیبی پیدا نکند، امکانات تلگرام از جمله کانال تلگرام و گروه تلگرام و سرعت و سادگی و همچنین مهمترین ویژگی آن یعنی تعداد عضو زیاد آن موجب شده تا تلگرام بهترین شبکه جهت تبلیغ باشد.

خیلی از کارشناسان عنوان میکنند که شاید در آینده ای نه چندان دور خیلی از تبلیغ دهنده ها تبلیغ خود را از تبلیغات تلویزیونی به تبلیغات در تلگرام عوض کنند، که البته تا کنون نیز خیلی از شرکت های بزرگ تجاری تلگرام را برگزیده اند، اما شاید برای خیلی ها نحوه تبلیغ در تلگرام جای سوال باشد، پس با آموزش تبلیغات در تلگرام با ما همراه باشید.

در ابتدای پیدایش تلگرام، نرم افزارهای زیادی برای تبلیغات در تلگرام ایجاد شدند که در ادامه و با توجه به روز شدن تلگرام اینگونه نرم افزار ها کارائی خود را از دست دادند، بعضی ازافراد هم سعی میکرند تا یا ایجاد یک دفترچه تلفن از همه شماره های دارای شبکه تلگرام، تبلیغات خود را از طریق تلگرام ارسال کنند که با توجه آپدیت تلگرام دیگر اینکار امکان پذیر نیست و در صورت ارسال چند پیام مشابه شما از طرف تلگرام اسپم میشوید.

اما اگر قیمت تبلیغات در تلگرام برای شما مهم هست و و به دنبال تبلیغ در کانال تلگرم رایگان هستید من به شما سایت http://canal-telegram.ir/ رو پیشنهاد میکنم، در این سایت کانال های تلگرام زیادی به ثبت رسیده و شما میتوانید تبلیغات انبوه در تلگرام را با همین کانال ها انجام دهید.

برای این کار کافی هست وارد سایت یاد شده بشید و روی یکی از کانال های تلگرام سایت بشید و از قسمت تماس با مدیر تبلیغ خودتون رو برای کانال تلگرام مد نظر بفرستید، البته این سایت دارای دسته بندی خاصی هست که شما میتوانید با توجه به نوع تبلیغ و کسب و کار خودتون نیز مشتری مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خیلی از کانال های تلگرام که در این سایت به ثبت رسیده اند حاضرند تا تبلیغ شما را به صورت رایگان در کانال خود قرار دهند، در پایان میتوانید با مشاهده فیلم آموزشی زیر با تبلیغات در تلگرام بهتر آشنا بشید.

واقعا برای هر کسب و کاری تبلیغات در تلگرام لازمه. فقط باید یک آدم حسابگر حواسش به تبلیغات باشه و خوب مدیریت کنه این کار رو

عزیز یک مقاله راجع به یک اتفاق تبلیغاتی جدید نوشته م که خوشحال میشم اگر بخونیدش و نظرتون رو راجع بهش برام بنویسید. و سوالی دارید هم مطرح کنید. لطفا اگر جنبه ای وجود دارد که به آن پرداخته نشده است آن را برایم مطرح کنید.
با تشکر

منبع: تبلیغ کانال تلگرام

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

کانال سوپر

کانال سوپر یکی از مواردی هست که در اینترنت بسیار سرچ میشه و متاسفانه آمار جستجو این کانال ها بسیار زیاد هست و ما تصمیم گرفتیم تا لیستی از این کانال سوپر رو در سایت http://canal-telegram.ir/ بگذاریم. امیدواریم که لذت ببرید.

اما چفکر فرو رفتم و با خودم گفتم که را باید شاهد این موضوع باشیم که کانال سوپر اینقدر طرفدار داره؟ ما در این مقاله قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم و از همه شما دوستان هم درخواست داریم نقطه نظرات خودتون رو در این باره برای ما ارسال کنید.
کانال سوپر به گفته و در واقعیت آمار گوگل در سال میلیون ها بار سرچ میشه و خیلی ها در اینترنت به دنبال کانال سوپر میگردند، بسیاری از جوانان ما بجای انکه به دنبال کانال های فرهنگی باشند در اینترنت به دنبال کانال سوپرهستند.
روزی به دیدن دوستم که تازه تلگرام را بر روی گوشی خوش نصب کرده بود رفتم و از دوستم خواستم تا در مورد کانال تلگرام و فواید تلگرام برای ما صحبت کند ولی دوست من بجای صحبت در این مورد به مواردی دیگر پرداخت که در جای خودش جالب توجه هست.
دوستم میگفت کهه تازه کار پیدا کرده و بعد از پیدا کردن کار تصمیم گرفته تا درباره تلگرام یک تحقیق علمی انجام بدهد و دوستم در مورد تحقیق علمی مواردی را اشاره کرد که من از خودم پرسیدم که چرا اینها تا الان به ذهن خودم نرسیده بود و باز هم در فکب بود و جالبتر ر فرو رفتم. من که تازه با واژه تلگرام آشنا میشدم برایم جال.

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

اگر شما دوست عزیز به دنبال کانال باحال تلگرام هستد باید به سایت http://canal-telegram.ir/ برید، در این سایت لیستی از کانال باحال تلگرام برای شما گذاشته شده و شما میتونید در هر کدام که خواستید عضو بشید.

کانال باحال تلگرام رو فقط در سایتی که گفتم میتونید پیدا کنید و امیدوارم که از اونها لذت ببرید، اما در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که چرا افراد به دنبال کانال باحال تلگرام هستند و این موضوع چه کمکی به اونها میکنه.

انسان موجودی اجتماعی هستو دوست دارد در اجتماع زندگی کند و کانال باحال تلگرام کمک میکند تا بسیاری از مسائل اجتماع را ببیند، در خیلی جاها دیده شده انسانها به دنبال سرگرمی هستند تا اوقات فراغت خود را سپری کنند.

کانال باحال تلگرام خود یک نوع سرگرمی هست که باعث میشود انسان سرگرم باشد و با این سرگرمی بتواند اوقات خوبی را سپری کند، یک روز که به دیدن عموی خود در ده رفته بودم دیدم که عمویم تنها نشسته است.

راستی این را هم بگویم که عموی من هم سن من هست و خیال نکنید که سنش زیاد هست، عموی من به تازگی گوشی اندروید و هوشمند خریده ولی متاسفانه طرز استفاده از آن را بلد نبود.

من دلیل غمگین بودن عمویم را از او سوال کردم و او جواب داد که بخاطر نداشتن سرگرمی ناراحت هست و در این موقع من به گوشی اندروید همو اشاره کردم و گفتم گوشیت را بده تا تلگرام را برایت بفرستم.

بعد از اینکه تلگرام را برای عمو فرستادم از او خواهش کردم، تا یک بسته اینترنت بخرد و بعد از آن بری اون از قابلیت های تلگرام و کانال تلگرام برایش صحبت کردم و همچنین چندتا لینک کانال باحال تلگرام برای او ریختم.

در اینجا بود که عمویم با دیدن کانال باحال تلگرام خیلی ذوق زده شد و از من تشکر کرد.

امیدوارم که از اینداستان لذت کامل را برده باشید.

  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

تلگرام کانال

سایت تلگرام کانال هم بلاخره افتتاح شد، روزها بود که منتظر افتتاح سایت تلگرام کانال بودیم و بلاخره این سایت هم به نتیجه رسید و الان شما میتونید از طریق تصویر زیر وارد این سایت بشین.


تلگرام کانال حاوی کانال های تلگرام زیادی هست وشما میتونید در هر کانالی که دوس دارید عضو بشید و از عضویت در این کانال های تلگرام لذت ببرید، و در واقع دوست من هم از این سیستم ها بر روی گوشی خود نصب کرده است.
در جنگ جهانی دوم هنگامی که هیتلر میخواست دنیا رو فتح کنه، وقتی به روسه رسید واقعا درمانده شد، و هم ما این مطلب رو خوب میدونیم که تلگرام در کشور روسیه متولد شد .
بله تلگرام زاده روسیه هست و تلگرام کانال را هم میشه به روسیه اطلاق کرد و امیدوارم که سرما در کشور روسیه تمام بشه، یک روز سرد زمستانی کانال تلگرام رو نصب کردم و کانال تلگرام هواشناسی مراجعه کردم.
در کانال تلگرام هواشناسی اخبار میگفت که قراره هوا سرد بشه و من از این موضوع بسیار ناراحت بودم تا اینکه پدرم گفت تلگرام کانال که باشه آدم میفهمه که کی قرار هست طوفان بیاد.
در این احوال بودم که گوشی برایم خریدن و اولین اپلیکیشن که بر روی گوشی خودم نصب کردم تلگرام کانال بود و من از این موضوع بسیار خوشحال بودم و در دل خود احساس خوشحالی میکردم که ناگهان گوشیم خاموش شد و من گوشی را برای نصب مجدد تلگرام کانال به نزد یک پسر بچه که در کار نصب استاد بود بردم.
  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

لیست کانالهای تلگرام را اگر دوس دارید ببینید فقط از طریق سایت http://canal-telegram.ir/  میشه مشاهده کرد. در این سایت لیست کانالهای تلگرام  برای آسودگی شما گذاشته شده و سعی شده است تا کامل باشد.


اما همه ما با تلگرام و دیگر اپلیکیشن های اجتماعی آشنا هستیم و میدانیم که این الیکیشن تلگرام محبوبیتش از دیگر اپلیکیشن ها بیشتر هست و خیلی ها سعی میکنند از تلگرام استفاده کنند.
اما کانال تلگرام باعث شده تا محبوبیت تلگرام بیش از بیش شود و خیلی ها دوس دارند در تلگرام عضو شوند، خوب دوستان شما دارید لیست کانالهای تلگرام رو مشاهده میکند و اگر بیش از بیش توجه کنید که خیلی خوب است.
در یکی از روزهای سرد زمستانی که به مسافرت رفته بودیدم، خیلی هوا سردبود و ما نمیدانستیم برای مقابله با سرما باید چکار کرد، مابه این موضوع و تلگرام فکر میکردیم و دوست داشتیم تا ببینیم تلگرام در این زمینه چه میگوید.
من لیست کانالهای تلگرام را داشتم و به آن مراجعه کردم و یک کانال تلگرام بود که در مورد مقابله با سرما صحبت میکرد و بیشتر مطالب کانال آن در اینخصوص بود و ما تصمیم گرفتیم از همین طریق به نتیجه برسیم.
اینجا بود که به پدرم گفت آیا با توجه به این کانال تلگرام امکان مبارزه با سرما هست و فکر ما در این محوطه بود و خیلی ها به روشنی لیست کانالهای تلگرام را داشتند که حسن به علی همین حرف ها را زد.
حسن در این هنگام از من خواست نا کانال تلگرام که برایم فرستاده رو بود را برایش تائید کنم و من  را برایش کردم که هم این کار کردم.
  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

بهترین کانالهای تلگرام را اگر میخواهید مشاهده کنید به شما توصیه میکنم که به سایت http://canal-telegram.ir/ برید و در این سایت شما میتونید بهترین کانالهای تلگرامرو ببینید، یا اینکه کافی هست روی تصویر زیر کلیک کنید.


امیدوارم بهترین کانالهای تلگرام رو پیدا کرده باشید، یک روز که به دیدن دوستم در صحرا رافته بودم دوستم با آتش پای درست کرده بود و به دوستم گفتم که چرا با آتش چای درست کردی؟
او به من گفت که مگر مشکل درست کردن با آتش چیست؟ من میخواستم به او این موضوع را توضیح دهم که ناگهان از تلگرام من یکی پیام آمد، گوشی خود را برداشتم تا ببینم که این پیام از کجا آمده هست.
بعد دیدم که بهترین کانالهای تلگرام برای من این پیام را داده و خیلی خوشحال شدم، به دوستم گفتم که آیا تلگرام را بر روی گوشی خود نصب کرده و دوستم جواب داد، که بله من هم تلگرام دارم.
بعد من دوستم را راهنمائی کردم که به بهترین کانالهای تلگرام برود، گفت که من چگونه میتوانم اینکار را انجام دهم. و مگر چنین کاری امکان پذیر هست که دوستم با لبخندی گفت: الان من لینک بهترین کانالهای تلگرام برایت ارسال میکنم.
بعد من صبر کردم تا این اتفاق بیفتد و بعد دوستم بهترین کانالهای تلگرام را برای من ارسال کرد و من در آنها عضو شدم و خیلی خوشحال بودم که الان من هم میتوانم کانال تلگرام داشته باشم.
به نظر شما دوست من چرا چای را با آتش درست کرده بود، بله درست حدس زدید! چون بهترین کانالهای تلگرام را در گوشی اندروید خود نداشت و از این شبکه اجتماعی بهره نمیبرد.
  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

کانال + 18 تلگرام

کانال + 18 تلگرام یکی از پرطرفدارترین کانال های تلگرام هست، و خیلی از جوانان سعی میکنند عضو کانال + 18 تلگرام بشند و اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید میتونید با مراجعه به سایت عضو کانال تلگرام مورد علاقه خودتون بشید


کانال + 18 تلگرام همانگونه که از نام آن نیز پیدا هست، این کانال مخصوص سنین بالای 18 سال هست و بهتر هست که دیگر افرادی که سنشان پاینتر از 18 سال هست عضو اینگونه کانال ها نشود و توصیه همه هم این هست.
اما در کانال + 18 تلگرام جه میگذرد، در این کانال ها افرادی عضو هستند که به دنبال کنجکاوی جوانی خود هستند و بسیاری از مسائل جوانی را میتوان در اینگونه کانال ها یافت، مسائلی که شاید در جای دیگر نتوان برای ان جواب پیدا کرد.
یکی از دوستان من که دکتر هست میگوید ما در جوانی بسیار کنجکاو بودیم، ولی وقتی برای این کار ها نداشتیم و بیشتر به صحرا میرفتیم تا با کار و تلاش خود به دنبال یک لقمه نان باشیم.
او میگوید من در جوانی مجبور بودم ساعت ها کار کنم تا لقمه نانی برای خودم و خانواده خود تهیه کنم ولی میبینیم الان بسیاری از جوانان به دنبال کانال + 18 تلگرام هستند و دلیلی برای ان پیدا نکرد.
چرا جوانی که میتواند ساعت ها برای خود و خانواده خود کار کند باید به دنبال کانال + 18 تلگرام باشد و در حالی که شاید اینگونه کانال ها هم کمکی به انسان نکند و باید برای این موضوع بیشتر تحقیق شود.
از شما و جوانان که شاید بهتر میتوانید در مورد این موضوع نظر بدهید خواهش میکنم نظرات خود را به ما برسانید، شاید بتوانیم این تحقیق را کامل کنیم، من مطمئن هستم که شما بهتر میتوانید اینگونه سوالات را جواب بدهید.
  • کانال تلگرام
  • ۰
  • ۰

یکی دیگر کانالهای تلگرام که زیاد در اینترنت سرچ میشه کانال پورن هست، که شما میتونید لیستی از این کانال ها را در سایت http://canal-telegram.ir/ مشاهده کنید، یا اینکه با کلیک روی عکس زیر برید مستقیما به قسمت کانال پورن تلگرام.


اما چرا باید کانال پورن تلگرام اینقدر زیاد جستجو بشه، و ما در این مقاله میخواهیم این موضوع را پیگیری کنیم، اول از همه دوستان که دارند این مقاله رو میخونند خواهش میکنم اگر نظری در اینخصوص دارند حتما در بخش نظرات برای ما بنویسند.
کانال پورن تلگرام چرا باید یکی از بیشترین سرچ ها رو به خودش اختصاص داره، مشکل کجاست، ایا گوگل الکی ای آما رو به ما میده، اما اینطور نیست، گوگل همیشه در این مباحث دقت کافی رو داره.
مدیران گوگل دارای برنامه بسیار حرفه ای هستند و غیر ممکن هست که آمار که گوگل از سرچ این کلمه زشت میدهد اشتباه باشد، خوب باید شما در این مقاله به ما کمک کنید و شما دلیلش رو به ما بگید.
کانال پورن تلگرام چیست؟ دوست من که در رشته روانشناسی تحصیل کرده یک داستان جالب برای ما تعریف کرد که شاید شنیدن آن خالی از لطف نباشد، دوست من میگه که پورن یک کلمه انگلیسی هست.
او همچنین اشاره میکنه که خیلی ها اصلا معنی این کلمه را نمیدونند، و در هنگام سرچ درمورد کلمات رکیک به این کلمه برخورد کردند، و فهمیدند که کانال پورن تلگرام با آن کلمات زشت در ارتباط هست.
مدیران سایت های مستهجن این کلمه زشت را که هم خانواده با کلمات زشت دیگر هست در کنار هم قرار دادند و متاسفانه افراد یاد گرفتند که این کانال ها رو نیز سرچ کنند که باز میگوئیم جای بسی تاسف هست.
کانال پورن تلگرام در فرهنگ ما جایگاهی نداشته و در چند سال اخیر عده ای که زیاد در اینترنت سرچ میکنند باعث شده تا اگر فردی به دنبال کانال تلگرام خاصی میگردد این کلمه را ببیند و کنجکاو شود که چیست.
منتظر نظرات شما هستیم.
  • کانال تلگرام