کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

شما میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در وبلاگ ما ممبر واقعی و رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

کانال صیغه یابی

سلام به شما اگر به دنبال کانال صیغه یابی هستید بهتر هست از  کانال لینکدونی پیگیر باشید . طریق سایت http://canal-telegram.ir اقدام کنید، در این سایت کانال صیغه یابی زیادی برای انتخاب وجود داره و شما میتونید به راحتی از میان کانال ها یکی رو انتخاب کنیدو یا اینکه مستقیما روی عکس زیر کلیک کنید.


بله دوستان اگر انسان در ازدواج به مشکل خورد و به خاطر مشکلات اقتصادی و یا هر مشکل دیگری نتوانست ازدواج کند باید یک زن را برای خود صیغه کند، دین اسلام یک دین کامل هست.
بله اسلام همه چیز را برای ما پیش بینی کرده است، شما در کانال صیغه یابی ما میتوانید شخص مورد نظر خود را انتخاب کنید و اگر هر دوتمایل داشته باشند میتوانند برای مدتی با هم زندگی کنند.
کانال صیغه یاب تلگرام با این هدف ایجاد شده است و کانال صیغه یابی هم میخواهد به شما کمک کند تا شما بتوانید زندگی سالم تری را داشته باشید.
اما اسلام همیشه ما را به ازدواج سفارش کرده است و از همه ما میخواهد تا در درجه اول ازدواج کنیم ، ما هنگامی که به سن جوانی رسیدیم باید در ابتدا به دنبال کار و شغل و حرفه ای برویم.
یعنی ابتدا باید یک شغل پیدا کرد و بعد هم ازدواج کرد، در غیر اینصورت باید خویشتنداری کرد، ولی در صورتی که موارد بالا محقق نشد میتوانید از گزینه صیغه حلال برای خود استفاده کنید.
کانال صیغه یابی در راستای رسیدن افراد به صیغه مورد نظرشان احداث شده و از شما افرادی که میخواهید در این مسیر گام بردارید دعوت میشود تا با رفتن به کانال صیغه یابی و انتخاب مورد نظر خود هماهنگی لازم را انجام دهید.
به امید آن روز که وضعیت اقتصادی کشور بهتر شود و همه جوانان شغل مورد نظرشان را پیدا کنند و دیگر نیازی به کانال صیغه یابی نباشد، و این شرایط زمانی محقق میشود که تحریم های ظالمانه آمریکا برداشته شود تا کانال صیغه یابی نیز برچیده شود.
امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد، منتظر نظرات دوستان هستم.

نظرات (۴)

سلام  محسن 38 مشهد  دنبال خانم صیغ ای مشهد هستم 
سلام  محسن 38 مشهد  دنبال خانم صیغ ای مشهد هستم 
09036434897

ممنون از وبلاگتون

  • حسن هستم چهل سال
  • حسن هستم کرج خانه باتمام وسایل ماهیانه حقوق میدم خانمی تا سی وپنج سال برای صیغه میخام بلند مدتم بخاد مشکلی ندارم 09384580211

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی