کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

شما میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در وبلاگ ما ممبر واقعی و رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۹ فروردين ۰۳، ۰۱:۰۳ - محسن
    سلام
  • ۰
  • ۰

کانال + 18 تلگرام

کانال + 18 تلگرام یکی از پرطرفدارترین کانال های تلگرام هست، و خیلی از جوانان سعی میکنند عضو کانال + 18 تلگرام بشند و اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید میتونید با مراجعه به سایت عضو کانال تلگرام مورد علاقه خودتون بشید


کانال + 18 تلگرام همانگونه که از نام آن نیز پیدا هست، این کانال مخصوص سنین بالای 18 سال هست و بهتر هست که دیگر افرادی که سنشان پاینتر از 18 سال هست عضو اینگونه کانال ها نشود و توصیه همه هم این هست.
اما در کانال + 18 تلگرام جه میگذرد، در این کانال ها افرادی عضو هستند که به دنبال کنجکاوی جوانی خود هستند و بسیاری از مسائل جوانی را میتوان در اینگونه کانال ها یافت، مسائلی که شاید در جای دیگر نتوان برای ان جواب پیدا کرد.
یکی از دوستان من که دکتر هست میگوید ما در جوانی بسیار کنجکاو بودیم، ولی وقتی برای این کار ها نداشتیم و بیشتر به صحرا میرفتیم تا با کار و تلاش خود به دنبال یک لقمه نان باشیم.
او میگوید من در جوانی مجبور بودم ساعت ها کار کنم تا لقمه نانی برای خودم و خانواده خود تهیه کنم ولی میبینیم الان بسیاری از جوانان به دنبال کانال + 18 تلگرام هستند و دلیلی برای ان پیدا نکرد.
چرا جوانی که میتواند ساعت ها برای خود و خانواده خود کار کند باید به دنبال کانال + 18 تلگرام باشد و در حالی که شاید اینگونه کانال ها هم کمکی به انسان نکند و باید برای این موضوع بیشتر تحقیق شود.
از شما و جوانان که شاید بهتر میتوانید در مورد این موضوع نظر بدهید خواهش میکنم نظرات خود را به ما برسانید، شاید بتوانیم این تحقیق را کامل کنیم، من مطمئن هستم که شما بهتر میتوانید اینگونه سوالات را جواب بدهید.
  • ۹۶/۰۵/۱۱
  • کانال تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی