کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

شما میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در وبلاگ ما ممبر واقعی و رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۹ فروردين ۰۳، ۰۱:۰۳ - محسن
    سلام
  • ۰
  • ۰

بهترین کانالهای تلگرام را اگر میخواهید مشاهده کنید به شما توصیه میکنم که به سایت http://canal-telegram.ir/ برید و در این سایت شما میتونید بهترین کانالهای تلگرامرو ببینید، یا اینکه کافی هست روی تصویر زیر کلیک کنید.


امیدوارم بهترین کانالهای تلگرام رو پیدا کرده باشید، یک روز که به دیدن دوستم در صحرا رافته بودم دوستم با آتش پای درست کرده بود و به دوستم گفتم که چرا با آتش چای درست کردی؟
او به من گفت که مگر مشکل درست کردن با آتش چیست؟ من میخواستم به او این موضوع را توضیح دهم که ناگهان از تلگرام من یکی پیام آمد، گوشی خود را برداشتم تا ببینم که این پیام از کجا آمده هست.
بعد دیدم که بهترین کانالهای تلگرام برای من این پیام را داده و خیلی خوشحال شدم، به دوستم گفتم که آیا تلگرام را بر روی گوشی خود نصب کرده و دوستم جواب داد، که بله من هم تلگرام دارم.
بعد من دوستم را راهنمائی کردم که به بهترین کانالهای تلگرام برود، گفت که من چگونه میتوانم اینکار را انجام دهم. و مگر چنین کاری امکان پذیر هست که دوستم با لبخندی گفت: الان من لینک بهترین کانالهای تلگرام برایت ارسال میکنم.
بعد من صبر کردم تا این اتفاق بیفتد و بعد دوستم بهترین کانالهای تلگرام را برای من ارسال کرد و من در آنها عضو شدم و خیلی خوشحال بودم که الان من هم میتوانم کانال تلگرام داشته باشم.
به نظر شما دوست من چرا چای را با آتش درست کرده بود، بله درست حدس زدید! چون بهترین کانالهای تلگرام را در گوشی اندروید خود نداشت و از این شبکه اجتماعی بهره نمیبرد.
  • ۹۶/۰۵/۱۳
  • کانال تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی