کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

شما میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در وبلاگ ما ممبر واقعی و رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۹ فروردين ۰۳، ۰۱:۰۳ - محسن
    سلام
  • ۰
  • ۰

تلگرام کانال

سایت تلگرام کانال هم بلاخره افتتاح شد، روزها بود که منتظر افتتاح سایت تلگرام کانال بودیم و بلاخره این سایت هم به نتیجه رسید و الان شما میتونید از طریق تصویر زیر وارد این سایت بشین.


تلگرام کانال حاوی کانال های تلگرام زیادی هست وشما میتونید در هر کانالی که دوس دارید عضو بشید و از عضویت در این کانال های تلگرام لذت ببرید، و در واقع دوست من هم از این سیستم ها بر روی گوشی خود نصب کرده است.
در جنگ جهانی دوم هنگامی که هیتلر میخواست دنیا رو فتح کنه، وقتی به روسه رسید واقعا درمانده شد، و هم ما این مطلب رو خوب میدونیم که تلگرام در کشور روسیه متولد شد .
بله تلگرام زاده روسیه هست و تلگرام کانال را هم میشه به روسیه اطلاق کرد و امیدوارم که سرما در کشور روسیه تمام بشه، یک روز سرد زمستانی کانال تلگرام رو نصب کردم و کانال تلگرام هواشناسی مراجعه کردم.
در کانال تلگرام هواشناسی اخبار میگفت که قراره هوا سرد بشه و من از این موضوع بسیار ناراحت بودم تا اینکه پدرم گفت تلگرام کانال که باشه آدم میفهمه که کی قرار هست طوفان بیاد.
در این احوال بودم که گوشی برایم خریدن و اولین اپلیکیشن که بر روی گوشی خودم نصب کردم تلگرام کانال بود و من از این موضوع بسیار خوشحال بودم و در دل خود احساس خوشحالی میکردم که ناگهان گوشیم خاموش شد و من گوشی را برای نصب مجدد تلگرام کانال به نزد یک پسر بچه که در کار نصب استاد بود بردم.
  • ۹۶/۰۵/۱۴
  • کانال تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی