کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

کانال و گروه تلگرام

تبلیغ کانال تلگرام – معرفی کانال تلگرام – ثبت کانال تلگرام – افزایش ممبر کانال تلگرام و گروه تلگرام

شما میتوانید با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در وبلاگ ما ممبر واقعی و رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۹ فروردين ۰۳، ۰۱:۰۳ - محسن
    سلام
  • ۰
  • ۰

با راه اندازی تلگرام کانالهای تلگرام هم در کنار اون شکل گرفتند و کانال های تلگرام ایرانی جزو پر مخاطب ترین کانالهای تلگرام محسوب میشن و در این مطلب میخواهیم 10 کانال پر مخاطب را بر اساس جمعیت براتون بنویسم.

1- کانال رسمی هانیستا با 4 مییون 970 هزار عضو: این کانال مربوط به موبوگرام نسخه فارسی و غیر رسمی تلگرام هست و در این کانال اخبار مربوط به موبوگرام در اون قرار داده شده است، جالب هست بدونید این کانال جزو پر مخاطب ترین کانالهای تلگرام جهان هم محسوب میشه.

2- کانال تلگرام فارسی با 2 میلیون و 560 هزار عضو: این کانال دومین کانال پرجمعیت ایران هست و اخیرا هم گزارشاتی در مورد نقض حریم کاربران خود از این کانال به گوش رسید که صحت این گزارشات معلوم نشد، ضمنا تلگرام فارسی نسخه غیر رسمی دیگری از تلگرام بود.

3- کانال ملوبیت – با 2 میلیون و 450 هزار عضو: آهنگ و موسیقی طرفداران زیادی داره و کانال ملوبیت با گذاشتن بهترین آهنگ های ایرانی و خارجی با کیفیت های مختلف تونسته این نیازمندی مردم رو خوب پاسخ بده، و یک خوبی این کانال بهره گیری از رباطی جهت جستجوی آهنگ مورد علاقه شماست.

4- کانال خبر فوری با 2 میلیون 200 هزار عضو: همانطور که میدانیم خبر جزو مهمترین نیازمندیهای مردم یک جامعه هست که کانال خبر فوری توانست با دادن خبرهای کوتاه و استفاده از منابع مختلف توانست در بین کانالهای خبری رشد کند و رتبه سوم پر مخاطب ترین کانالهای تلگرام را به خودش اختصاص بده.

5- کانال دنیای ترانه با 2 میلیون و 100 هزار عضو: باز هم یک کانال موسیقی تونسته در لیست پر مخاطب ترین کانالهای تلگرام قرار بگیره و این به خاطر علاقه بسیاری از افراد به موسیقی و آهنگ هست، این کانال هم مانند کانال ملوبیت از یک ربات جهت سرچ آهنگ مورد علاقه شما بهره میبره.

6-کانال آخرین خبر با 2 میلیون 70 هزار عضو: این کانال رقیب کانال خبر فوری هست و توانست در عرض یک سال خود را به لیست پر مخاطب ترین کانالهای تلگرام برساند، البته این کانال نسبت به خبر فوری جزئیات بیشتری در مورد اخبار خود میدهد و این یکی از دلایل موفقیتش می باشد

7-کانال ترفند با 1 میلیون و 800 هزار عضو: در این کانال ایده های جالب و ترفندهایی برای یک زندگی بهتر به شما آموزش داده میشه، ضمنا این کانال به موضوعات مختلف پرداخته که میتونه به شما در زندگی کمک بسیاری بکنه.

8- کانال گیز میز با 1 میلیون و 750 هزار عضو: این کانال در همان ابتدای راه اندازی تلگرام توسط روس ها شکل گرفت و دلیل موفقیت آن هم قدیمی بودنش هست، البته در این کانال هر روز مطالب جالب و سرگرم کننده گذاشته میشه و منصور قیامت مدیر این کانال جذاب و سرگرم کننده هست.

9- کانال خبری پارسینه با 1 میلیون 170 هزار عضو: باز هم یکی کانال خبری دیگه تونست با استفاده از ابزار پوشش خبر اعضای زیادی رو به کانال خودش جذب کنه، البته این کانال بجز اخبار ایران اخبار جهان رو هم به خوبی پوشش میده و البته تو همه حوزه های خبری ایران هم این کانال تلگرام خوب فعاله.8

10- کانال KHAMENEI.IR با 1 میلیون عضو: این کانال منتسب به مقام معظم رهبری هست و افرادی که میخواهند اخرین فرمایشات آقا را در مورد مسائل روز و سیاسی بشنوند میتوانند با این کانال تلگرام همراه شوند.

همانطور که در این لیست دیدین بجز اپلیکیشن های غیر رسمی تلگرام(موبوگرام و تلگرام فارسی) کانالهای خبری و آهنگ و سرگرمی در لیست پر مخاطب ترین کانالهای تلگرام ایران قرار دارند و این نشان میدهد که ایرانیها به خبر و موسیقی و سرگرمی علاقه زیادی نشان میدهند.

منبع: کانال تلگرام

  • ۹۶/۱۰/۰۴
  • کانال تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی